[review] FrontPage

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:12:39
Quote Anchor link
Zoals sommige van jullie al wel weten ben ik de laatste tijd druk bezig geweest (en nu nog steeds) met een groot project. Nu ben ik een lay-out aan het maken om te laten zien wat de software kan. De bedoeling was om een fris, modern en overzichtelijke website te bouwen maar dat is naar mijn mening goed mislukt. Maar aangezien ik niet zo'n grafisch talent heb wil ik graag jullie mening en verbeteringen horen voor de website.

Het maken van een lay-out doe ik meteen in de browser zonder Photoshop en dergelijke programma's.

Graag de naam van de site niet noemen i.v.m. Google...

Linkje
Gewijzigd op 10/12/2010 23:03:54 door Bram Boos
 
PHP hulp

PHP hulp

28/04/2024 23:17:01
 
Niels K

Niels K

10/12/2010 20:19:18
Quote Anchor link
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. Het spijt me maar heb er even geen andere woorden voor. Ik kan e.v.t wat voor je designen voor een relatief lage prijs? Of weet ook nog wel paar mensen die goed zijn ( ja beter als mij ) en dit ook voor weinig geld doen ( 75 - 100 euro ).
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/12/2010 20:23:07
Quote Anchor link
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)

On-topic: probeer wat meer detail aan te brengen, gebruik niet van die loeigrote letters (rechterkolom) en gebruik minder felle kleuren (alhoewel ik denk dat slechtzienden en kleurenblinden er wel blij mee zullen zijn...)
 
Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 20:30:09
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 10/12/2010 20:23:07:
De bedrijfsnaam is nu al hilarisch en zal door leerlingen steevast worden uitgesproken als "Each TIT"! Hehehe... :)


Dan ben je zeker ook blij dat alleen leerkrachten enzo er mee te maken hebben en de leerlingen voor de ELO een andere naam gebruiken die makkelijker is te onthouden ;)

Alsof IT's learning, Magister, Pharnassys enz. simpele namen zijn :-)
 
Jens V

Jens V

10/12/2010 20:56:27
Quote Anchor link
Eerlijk Bram, zo geweldig vind ik hem ook niet. De kleuren zijn te saai. Je gebruikt voornamelijk wit in combinatie van drie verschillende tekstkleuren. De letters aan de rechterkant zijn te groot. Probeer eens wat meer kleur in je layout te brengen. Probeer eens wat meer in de trend te werken van je eigen website?

Jens
 
Aad B

Aad B

10/12/2010 21:59:58
Quote Anchor link
Is dit een grap??
Ik vind altijd dat reviews hier afgezeken worden, het is nooit goed en iedereen is altijd van mening dat de kleuren niet kloppen en het design anders moet maar dit....??
 
Bram Boos

Bram Boos

10/12/2010 23:03:21
Quote Anchor link
Ja sorry jongens, 1 april. Nee even serieus, ik zag zelf ook wel in dat het ÜBERLELIJK was maar ik wist niet meer waar te beginnen.

Ik ben ondertussen al even bezig geweest en heb besloten met het logo te beginnen en heb besloten 2 kleuren te gebruiken; blauw en oranje. En heb 2 pijlen erbij gemaakt. Die staan voor de in- en output van de gebruikers ;)

Afbeelding
Gewijzigd op 10/12/2010 23:04:47 door Bram Boos
 
Aad B

Aad B

10/12/2010 23:19:44
Quote Anchor link
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 10:56:30
Quote Anchor link
Aad B op 10/12/2010 23:19:44:
Blijft een foute naam, commercieeel lachtertje: TIT


Het gaat om het design niet om de naam. Je kunt van phphulp ook phppulp maken dusjah...
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 10:57:52
Quote Anchor link
niet zo mooi logo
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:01:59
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:14:17
Quote Anchor link
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|


waarvoor is het
 
Jelmer -

Jelmer -

11/12/2010 11:27:29
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


Dat dus. Het ziet er heel onprofessioneel uit. Ik denk dat het komt omdat het 3 losse dingen zijn. Je hebt die pijltjes, die in een soort kliederige stijl zijn. Dan heb je die drie blauwe letters, waarvan ik het lettertype bestwel slecht vind, en dan heb je 'each', dat weer in een andere kleur, een ander lettertype is. Drie losse elementen die al erg gescheiden waren door de drie verschillende stijlen, en dat heb je benadrukt door ze drie verschillende kleuren te geven. Probeer eens iets meer een geheel van je logo te maken, een echte eenheid, een logo.

Je mag wel twee losse delen hebben, zie bijv. Twitter. Die heeft tekst en het vogeltje. Maar daarvan is het zo dat het stiekem twee logo's zijn. De tekst 'twitter', zoals het is opgemaakt, is een logo op zichzelf. Het vogeltje ook. Bij jouw logo is dat niet het geval. Geen van die drie elementen kan je eruit halen en op zichzelf bekijken, dan nog steeds jouw naam erin herkennen.
 
Wouter J

Wouter J

11/12/2010 11:28:10
Quote Anchor link
gnotrgnotr:
waarvoor is het

Misschien voortaan eerst het topic lezen voordat je weer een nutteloze post plaatst.
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 11:28:21
Quote Anchor link
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 11:14:17:
Bram Boos op 11/12/2010 11:01:59:
Gnotrgnotr gnotrgnotr op 11/12/2010 10:57:52:
niet zo mooi logo


En waarom niet? Hier heb ik natuurlijk niks aan :|


waarvoor is het


Elektronische Leer Omgeving
Leerling Volg System
Content Management System

Dus 3 aparte pakketten...

Trouwens, de Elektronische leer omgeving heeft een andere naam die voor leerlingen makkelijker te onthouden is. De naam huidige naam is de verkoopnaam en zo zal die ook geregistreerd worden in het handels register...

Ik heb het logo ook iets veranderd:
Afbeelding
Gewijzigd op 11/12/2010 11:29:12 door Bram Boos
 
Maarten PHP

Maarten PHP

11/12/2010 11:29:55
Quote Anchor link
het spreekt me niet aan
 
Jasper DS

Jasper DS

11/12/2010 11:44:31
Quote Anchor link
I vind logo al een ferme verbetering!
 
Moe BE

Moe BE

11/12/2010 12:50:11
Quote Anchor link
Is er eigenlijk al iets meer te zien dan enkel het logo?

Volgens mij kan je best een designer onder de arm nemen, want van enkel dit logo ga ik al lopen nog voor ik de rest heb gezien. Sorry hoor!
 
Bram Boos

Bram Boos

11/12/2010 22:45:05
Quote Anchor link
Nou, weer bezig met de site geweest: klik

Nog niet af maar wat vinden jullie er tot nu toe van??
 

11/12/2010 22:51:30
Quote Anchor link
Ziet er al een heel stuk beter uit. Contract van tekst kan wel wat beter. Misschien wat minder opgepropt ook?

Niels Kieviet op 10/12/2010 20:19:18:
Dat je het direct in de browser maakt valt goed te merken. Even serieus, dit ziet er gewoon weg niet uit. (...)

Ahum?
'Het is in een browser gemaakt dus het ziet er niet uit.' Dat zeg jij ongeveer. Maar dat zou dus betekenen dat ook gewone websites, die in photoshop zijn ontworpen, ontwikkeld zijn met html en css en getoond, dus gemaakt door de browser er niet uitzien.
Er zijn bepaalde stromingen die zeggen dat je juist in de browser een website moet maken, aangezien je niet iets maakt als een flyer, waarvoor je bijvoorbeeld illustrator kunt gebruiken.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/12/2010 23:43:01
Quote Anchor link
Ik heb even je broncode bekeken en ik zie dat je je logo hebt opgebouwd uit een <h1> en een <h2>. Lijkt me toch echt dat je daarmee de plank behoorlijk mis slaat hoor.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<div id="logo">
   <h1>.....</h1>
   <h2>..</h2>
</div>
Gewijzigd op 13/12/2010 21:28:31 door Ozzie PHP
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.